چه کسی سکانس پایانی چمران را بازی می‌کند؟
سینمای روز
این وبلاگ راجع به خبرهای روز سینما است
Image

 

فریبرز عرب‌نیا می گوید قراردادش به پایان رسیده است

 

 فیلمبرداری فیلم «چمران» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا بدون فریبرز عرب نیا ادامه دارد و حاتمی کیا در حال بررسی شرایط برای پایان فیلمبرداری است. به گزارش خبرنگار سینماپرس، دلیل عدم حضور عرب نیا برای بازی در سکانس پایانی فیلم اعتقاد وی در مورد پایان زمان قرارداد فیلم است اما گروه معتقدند هنوز زمان قرارداد این بازیگر به پایان نرسیده است.

ابراهیم حاتمی کیا در حال بررسی شرایط برای اتمام فیلمبرداری است و احتمال دارد برای سکانس پایانی فیلم از بازیگر جایگزین استفاده شود.

قرار بود روز گذشته با بازی فریبرز عرب نیا سکانس پایانی فیلم با بازی این بازیگر پایان یابد اما با غیبت وی برنامه ریزی ها تغییر کرد و امروز گروه فیلمبرداری سکانس های مربوط به هلی کوپتر را فیلمبرداری می کنند و فردا در مورد سکانس پایانی تصمیم گیری می شود.

مدتی است فیلمبرداری بخش‌های پاوه به اتمام رسیده است. «سعید راد»، «فریبرز عرب‌نیا»، «مریلا زارعی»، «بابک حمیدیان»، «محمدمهدی سلطانی»، «امیررضا دلاوری» و «اسماعیل سلطانیان» به عنوان بازیگر در این فیلم حضور دارند .

حاتمی‌کیا در فیلم سینمایی «چ» (درباره شهید چمران) سراغ دو روز و دو شب از زندگی شهید چمران رفته است و از روز بیست و پنجم تا بیست و هفتم مرداد 1358 زندگی شهید چمران را روایت کرده است.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : دو شنبه 20 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی
آخرین مطالب